January 16, 2014

I´m back!



Olá meus amores,há quanto tempo! Tinha mesmo saudades de postar, de visitar os vossos blogs, de tudo mesmo. Peço desculpa por esta ausência prolongada mas devido a questões pessoais e profissionais não tive mesmo oportunidade de aparecer por aqui.Mas a partir de hoje, estarei aqui (: 
Depois de tanto tempo, a inspiração é mais que muita. Tenho de me pôr a par da blogosfera porque estar 6 meses e tal fora, de certeza que estou desactualizada. Por isso meninas já sabem se me puderem pôr a par das novidades, agradecia! 

Hello my loves, how long! I really miss posting, visit your blogs, everything. I apologize for this extended leave.  personal and professional issues. I hadn´t the opportunity to appear here.From now on, I'm here (: 
After so long,i am very inspired. I have to put me in the blogosphere because being six months out and such, i know i'm outdated. So girls, if you can put me about news,i will apreciate it (:

xoxo,Sara


2 comments:

  1. Welcome back! Can't wait to see all your wonderful posts again!
    xo
    styleontheside.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear (: Yes, soonly i will post! I am anxious to see your posts too!
      xo

      Delete