March 11, 2013

SPRING WISHLIST #1


relógio da adidas, sandálias zara, verniz essie, t-shirt boy, brincos, all star, converse

1.Gold-tone riveted mint jumper// Romwe | 2. ID Chunky Necklace //Cinco | 3. Striped blouse // Chicnova | 4. Adidas Santiago White Dial Watch // Asos | 5. Caseade cool nailpolish // Essie | 6. Earrings // Chicnova | 7. Heels // Zara | 8.Converse All Stars // Spartoo

Olá meninas!
Espero que o vosso fim de semana tenha sido bom.Eu aproveitei para descansar e que bem que me soube :)
Estou desejosa que chegue aqueles dias lindos da Primavera, estou mesmo farta deste tempo cinzento e chuvoso.Já a pensar na próxima estação, decidi então,fazer a minha primeira lista primaveril.Essas são algumas das minhas escolhas para a nova estação.O que,de certeza,não vai puder faltar no meu closet são,sem dúvida,os all star brancos e o camiseiro às riscas, que para além de ser tendência, tenho a certeza que vou fazer outfits bem giros com ele. Mas claro, também gostava de puder ter o relógio da Adidas, a camisola menta(amo a cor),a corrente ID chunky, os brincos da Chicnova (que na minha opinião, são um espanto!),o verniz rosa da Essie e as lindas e elegantes sandálias da Zara.

Além da wishlist..
Quero também agradecer-vos por todo o carinho e atenção que tenho recebido ao longo destes meses. 

Estou tão feliz :)
Já somos 508 na Rede Social do Google. Sim,é verdade!!
Parece que foi ontem que escrevi o meu primeiro post.
Posso dizer que sou privilegiada por fazer aquilo que mais gosto e por ter seguidoras mesmo muito queridas! 
Muito obrigado 


Hi girls!
Hope you have enjoyed the weekend. I took my weekend to rest. It was really good, i really needed it!
 I am so tired of this gray and rainy weather,i want the beautiful days of spring.And as i am already thinking about it,i decided to do my Spring wishlist. So,these are some of my choices for the new coming season.
What i really am sure, is that i´ll have in my closet: the white converse all stars and the striped blouse, which besides being trend, im sure i'll do a nice outfits with it.But of course, i also would love to have the Adidas santiago white dial watch, the ID chunky necklace, the mint jumper (i love this color),the earrings from Chicnova (in my opinion,they are an amazement!), the essie pink nail polish and the elegant and gorgeous heels from Zara.

Apart from wishlist ..
I also want to thank you for all the love and attention i have received  from you over these months.

I'm so happy :)
We're already 508 in Google Friends Connect (GFC). Yes, it's true!
It seems like yesterday that i wrote my first post.
I can say that i am so privileged to do what i love most and for having the most dearest followers!
Thank you

i'm a Lermaniac



20 comments:

  1. Adorei as escolhas! Sobretudo a número 1! =)

    http://rainhadofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love the boy shirt!

    - hejcirkeline.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Nice! I already got a striped blouse, but i also want those heels and earrings *_* so pretty!

    www.tlnique.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Adoro 1,2, 5 e 7.:)
    Jokas
    Claudia
    http://claudiapersi.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  5. Awesome post, my dear.

    Have a beautiful week,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  6. Great list! Would you like us to follow each other?

    ReplyDelete
  7. O relógio e o verniz são lindos :)

    http://deverasoriginal.blogspot.pt

    ReplyDelete
  8. i want the shirt <3

    im following you :)
    do you want to follow each other?
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. amazing post my dear! you have almost the same wishes as me :D
    Love your blog, keep it on!

    xoxo YOUR NEW FOLLOWER, follow back to keep in touch?

    SEE YOU ON:
    http://rebelishion.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  10. Such a great wishlist! All those things are just perfect for spring and my favorits are the minty sweater, the black shoes and the cute earrings!! Now I want them as well:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    ReplyDelete
  11. Amazing shirt! Love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    ReplyDelete
  12. Excelente wishlist! A Sweater mint, a camisa das risquinhas e as sandálias da Zara são lindíssimas! =D
    Boas escolhas!!

    Beijinhos,
    http://touchofpurple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Não sou a maior fã de all stars mas as minhas favoritas são sem dúvidas as brancas!!

    xoxo

    cheesecake-and-vogue.blogspot.pt

    ReplyDelete
  14. ·1 Sweater mint ♥

    http://theskythechocolate.blogspot.com/

    ReplyDelete