March 22, 2013

Hello Spring!


Finalmente já é Primavera! E com a chegada de uma nova estação, gosto sempre de me inspirar por isso fiz um selecção de imagens que me faz lembrar em tudo, esta linda época :) . Desde a mistura de cores, as peças floridas,os acessórios,etc. Estou desejosa de vestir roupa mais leve e deixar as camisolas e os casacos para trás. Já chega de frio e de chuva!
O que precisamos é de dias de sol, temperaturas amenas e de roupa colorida!!

Finally it's spring! And with the arrival of a new season, i always like inspire me so i made a selection of pictures that remind me at all, this beautiful season :). The mixture of colors, flowering pieces,accessories.. 
I'm eager to wear fresh clothes and leave the sweaters and the coats behind. Enough cold and rain!
What we need is sunny days, moderate temperatures and colorful clothes!!

primavera-verão 2013,spring 2013, roupa, estilo, azul e rosa

anéis,pulseiras,rings,bracelets

flowery dress

top em croche


Mint.

roupa

mint dress, mint vestido,dress

White + metallic, branco e metálico

MINT SKINNIES,menta,calças primavera

Headscarves, lenço

lace top, striped top

Espero que tenham gostado da selecção que fiz :)
Hope you liked the selection i made :) 

xoxo,Sara



4 comments:

  1. Lovely images, I really like pastel colors for spring!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
  2. Lovely inspiration! Can't wait for spring to arrive, but it is not yet here in the UK unfortunately..
    Kristina xx
    http://www.modeofstyle.com/

    ReplyDelete
  3. waahhh ~ all of these photos are very inspiring! thanks for the share. i'm excited for spring and pastel colors! i want those rings too!

    xoxo Sarah
    www.xliciousgirl.com
    Enter My BirchBox Giveaway!
    P.S. Google Reader is retiring, follow via bloglovin’ and facebook

    ReplyDelete
  4. Amazing post!
    So sweet this photos,
    Would you like follow each other? Let me know =)
    addictbeiconic.blogspot.com

    ReplyDelete