February 7, 2013

                               be positive

Olá meninas, 
peço desculpa por ter estado ausente estes dias todos mas como sabem tive a estudar para os exames e agora que já me safei dos estudos, apanhei uma valente gripe!

A partir de agora, vou ter tempo para fazer mais posts, para vos mostrar os meus outfits e vou dedicar-me às peças de bijuteria que já tenho mesmo muitas saudades de fazer.É impressão minha ou está um frio de rachar?

xoxo
Love,Sara


Hi girls,
i apologize for not coming here in last days but as you know i had  to study and now that i finally finish my studies, i am sick with a big flu !

From now on, i will have time to do more posts, to show you my outfits and i will dedicate myself to the handmade jewerly. Is it just me or is freezing cold?

xoxo
Love,Sara



8 comments:

  1. true words!
    hope are feeling well soon!!

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Everyone should live with this words in his head, great quote!! <3
    xx, Vanessa

    www.piecesofmariposa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your comment on my blog! <3 I´m following you now via GFC and Bloglovin!
      xx, Vanessa

      www.piecesofmariposa.blogspot.com

      Delete
  3. Very nice blog. I invite you to mine. Anett

    http://by-anett-s.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Great post! It was a really fun read :)

    xo Ally

    please visit: www.gumbootglam.com

    ReplyDelete
  5. get well soon babe:)
    thanks for your lovely comments <3

    eraklia x

    http://www.attitudeunique.com

    ReplyDelete
  6. Thank you! Nice blog <3
    myunbuttonedblazer.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Great post, I love it! ^^ You have a nice blog, mind to follow each other? :)

    BLOG | TWITTER | FACEBOOK

    ReplyDelete