November 21, 2012

My black&golden nails + mustache ring


Olá babies, 
hoje apeteceu-me pintar as unhas de maneira diferente e eis o resultado! Pintei primeiro de preto e depois decidi pintar com dourado,a parte superior das unhas.Como podem ver, já recebi o anel mustache do giveaway :)
Gostam?

Hi babies,
Today i decided to paint my nails differently and here is the result! I painted first with my black nail polish and then decided to paint with golden on the top. As you can see, i have received the mustache ring that i won on giveaway :)
Like it?

8 comments:

  1. Bem o resultado ficou fantastico!!! Tb tenho um anel desses e amo!

    Bjs

    http://afrovaidosas.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Love the nails and that ring!! will have to try out the gold tipped nails!

    Justine xx

    www.fashionmixbag.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. i love your ring..so cute
    kisses

    ReplyDelete
  4. Adoro! Ficaram lindas e o anel é adoravel. :D

    Gostei muito do teu cantinho, vou virar menbro!!
    Eu sou nova neste mundo da blogosfera se quiseres dar um saltinho no meu blog, eu agradeço a visita :p

    beijinho

    theccloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ha! That is so cute. Love how you did your nails.
    xo
    girlintheyellowdress.com

    ReplyDelete
  6. great!
    your nails are so trendy!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  7. the combination is perfect! well done :)

    ReplyDelete
  8. Amazing ring, love it! <3
    xx

    ReplyDelete