September 12, 2012

FAB FINDS | Black wedges

                   

Hi ladies,
Here are the wedges that i want so much. Today,i saw them,finally in Zara´s online store but they are already sold out,which was expected,and as incredible as it seems there is not a number that remains (from 36 to 41). My number is 36 that is those numbers that are the first to run out. Bah! 
There are many stores that sell them now but they are undoubtedly my favorite ones. I can only wait :/
What do you think? Do you like it as much as i?

Kissy *

Olá meninas,
Aqui estão os ténis que eu tanto quero.Hoje fui dar um olhinho à loja online da Zara e finalmente vi-os lá mas já estão esgotados,o que era de se esperar, e por mais incrível que pareça não há nem um número que reste(do 36 ao 41). Ainda por cima calço o 36, que é daqueles números que são os primeiros a esgotar. Bah! 
Há muitas lojas que já os vendem mas estes são,sem dúvida, os meus preferidos.Resta-me esperar :/
O que dizem? Gostam tanto como eu?

Beijinho*


12 comments:

  1. Great post!!!

    http://loveclothesandthings.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. it´s so inspiring and this is the the perfect way show it off. @paquetevistasbi

    ReplyDelete
  3. wow...love this...wedge is so in and I really like this style;)

    EDGYMIX-Travel for Fashion”

    ReplyDelete
  4. are amazing, love them! :)
    Big kisses!

    ReplyDelete
  5. Me gustas muchos los zapatos!
    And that's where my spanish ends :P
    Nice blog dear, following :)
    x

    http://anastasja-tas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. I saw these yesterday too, I'll be buying them for sure.

    thankx for commenting on my blog ,I'm following you :)

    Elena

    ReplyDelete
  7. they look fantastic!
    great choice!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  8. eu tb as adoro, mas vai ser dificl encontra-las... :)

    Gostei muito do teu blog, se quiseres passa no meu, acho que tambem vais gostar...:)

    wearasmile-lt.blogspot.pt

    ReplyDelete
  9. These are lovely! Thank you for following through GFC and bloglovin, you can also follow me through blogspot by clicking on the writing on my blog where it says 'follow my blog' at the left top side :) thank you so much I appreciate it! xoxo

    http://mypalaceofalice.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. I love these, they are the perfect combination of tuff, the spikes, but still feminine with the wedge. And ofcourse black, always good!
    Maybe we can follow each other?

    www.gowk.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Os tais ténis que eu queria e que estão esgotados. Vi o número 36 na Zara da Baixa-Chiado, eram os únicos que haviam no dia 12 deste mês.
    O pessoal procura muito por eles, bem que podiam voltar a vendê-los :)
    São lindoooooos*

    ReplyDelete