August 14, 2012

OUTFIT #8 | Keep calm and take pics..












 -Tshirt-Lefties
-Pants-Zara
-Clutch-Stradivarius
-Heels-Zara
-Necklace-H&M

Hoje o dia esteve esquisito, por isso decidi vestir calças. É Verão, e continuo branquinha :/
Este ano foram poucas as vezes que fui até à praia. Ou porque estou preguiçosa, ou porque tenho coisas a fazer, enfim. É melhor aproveitar estes dias de Agosto(senão continuar assim,claro) senão dou por mim e já estou no Outono..!
E pronto,este foi o outfit de hoje.Decidi calçar as minhas sandálias preferidas da zara =)

O que acham?*


Today the weather was weird,gray and windy.So I decided to wear pants. It's summer, and i´m still white :/
This year there were few times I went to the beach. Or because i'm lazy or because I have things to do, anyway. It is better to enjoy these days of August (if not go on like this, of course) cause we are already in the autumn ..!
And voila, this was the OOTD.I´m wearing my favorite heels from Zara =)

What do you think about this OOTD?*

5 comments:

  1. great look! You look so good in those jeans!Love the shoes!

    ReplyDelete
  2. Me gusta mucho tu blog me gustaria que entraras en el mio y opinaras espero que te guste guapa
    http://elsecretoestaenlashadas.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. me gusta tu blog me gustaria que visitaras el mio
    http://elsecretoestaenlashadas.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. I love this outfit!
    your shoes are great!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  5. you look amazing, love your heels! :)
    kisses

    ReplyDelete