July 7, 2012

To the beach !



Este fim-de-semana vou aproveitar e apanhar um bocadinho de sol, pois bem preciso! Vou para uma casinha perto da praia =)...
Já fiz as malinhas, mas levo o meu telemóvel novo comigo, isto quer dizer que já tenho o instagram. Aqui está o meu user, caso queiram seguir, aqui fica--->@sfl22.
Digam-me o vosso para seguir também. Ainda não tenho fotos, mas este fim de semana vou tirar umas para pôr no instagram.
Por isso meninas desejo-vos um bom de fim de semana, aproveitem o melhor possível. Beijo grande*





This weekend, I'll enjoy sometime on the beach,getting a bit of sun,well needed! I go to a house near the beach =) ...
I've done the bag, but i´ll take my phone with me,this means that i already have Instagram. Here is my user if you want to follow, here is ---> @ sfl22.
Tell me your too for follow u.I do not have pictures yet, but this weekend I'll take some to put in Instagram.
So girls i wish you a good weekend,enjoy it! Big kiss *



2 comments:

  1. Hi, just find your blog and I love it: keep going on like this!!!
    Kisses
    In The Checkout Line

    ReplyDelete
  2. I hope you have enjoyed beach so much!!

    Thanks for commenting and following, now I'm following you too.

    xoxo
    http://www.withorwithoutshoes.com/

    ReplyDelete