June 9, 2012

NEW IN | Top & Shorts






Estas são as minhas recentes compras:
top da H&M e calções da ZARA;

Como não tenho nada em amarelo, pensei em trazer algo dessa cor. Vi esse top na h&m e estava tão sozinho!Tive que trazê-lo para ao pé de mim,=D....
Já os calções da zara não foi amor à primeira vista mas depois de os vestir adorei! São muito confortáveis porque têm elástico na cintura e são largos. É a minha primeira peça "sporty chic".


Gostam?

Espero que sim...



These are my recent purchases: 
top H&M and ZARA's shorts; 

I don´t have nothing in yellow so I thought of bringing something  in that color. I saw this top at h&m and was so alone! I had to bring it up to me,=D.... 
 The shorts from Zara was not love at first sight but after wearing,i loved it! They are very comfortable because they have elastic waist and are wide. It's my first piece "sporty chic".


Like it?

Hope so....

No comments:

Post a Comment